23. novembra 2014

Plastiková zima 2014

Po minulom roku, kedy som sa po dlhom čase opäť vrátil na súťaž do Bratislavy som tohto roku zvolil trochu iný scenár. Oželel som niektoré súťaže v októbri a sústredil som sa na koniec novembra a spolu s manželkou sme sa rozhodli urobiť víkendový pobyt v Bratislave. Oplatilo sa ... do hlavného mesta som pricestoval už v piatok a večer som strávil vo veľmi príjemnej spoločnosti bratislavských modelárov. Sobota patrila tradične návšteve súťaže v ružinovskom dome kultúry. Tak ako vždy, v Bratislave možno vidieť modely, ktoré sa len tak na iných súťažiach nevidia a je to pre mňa veľmi inšpirujúce. Množstvo predajcov a známych, jednoducho bezchybná akcia. Keďže sme domov odchádzali až v nedeľu ráno, v sobotu sme navštívili tradičné vianočné trhy a ochutnali miestne špeciality. Jedným slovom ideálne strávený víkend. 




















1 komentár:

  1. With our 10 years professional experience and special expertise in building Architectural and Urban Scale Models we provide precisely accurate, highly detailed scale models for Architects, Construction Firms, Real Estates and Property Developers.

    architectural model maker in delhi

    OdpovedaťOdstrániť